Головна » 2014 » Жовтень » 31 » Друга генерація Chevrolet Volt отримає більше електротяги.
11:17
Друга генерація Chevrolet Volt отримає більше електротяги.

Коли у світ вийшов «перший» Chevrolet Volt, чимало суперечок розгорілося навколо термінології. Виробник волів називати модель електромобілем із збільшеним запасом ходу, незважаючи на те, що ДВС не лише виконував роль бортового генератора, але в деяких режимах міг подавати тягу на провідні колеса, а значить, формально машина була гібридом. У новій силовій установці Voltec «другого» Вольта збережена вихідна філософія, але всі компоненти замінені. Першочергову увагу приділено посиленню електричної складової. Американці намагаються-таки виправдати визначення Вольта як extended range electric vehicle. Система Voltec - це блок тягових акумуляторів, модуль приводу (тяговий електромотор, мотор-генератор, силова електроніка і трансмісія), а також бензиновий ДВС. Оскільки останній більшу частину часу призводить тільки генератор, американці називають його Range Extender. З тягової батареї варто почати розповідь про зміни. Це розробка компанії LG Chem, яка скоригувала хімію літієво-іонних осередків, домігшись 20-процентного зростання питомої ємності (в розрахунку на одиницю об'єму). Але наскільки зросла загальна місткість блоку - компанія Chevrolet не каже: зберігає інтригу до січня. Гадаємо, тут буде ніяк не менше тих 17,1 кВтг, що з'явилися на «першому» Вольті влітку нинішнього року (нагадаємо, спочатку там було 16 кВтг, а з 2012 року - 16,5). Так чи інакше, покупці «другого» Вольта зможуть розраховувати на істотне перевищення нинішнього паспортного пробігу на одній електротязі (61 км по циклу EPA). 

За неофіційними даними, цей параметр збільшиться приблизно до 90-100 км. Модуль приводу отримав два нових електромотора. Один з них більше не використовує рідкоземельні магніти, а в другому менше рідкоземельних металів, ніж раніше. Ці два двигуна задіюються одночасно в більшому числі сценаріїв руху, ніж було закладено в програмі «першого» Вольта. Їх потужність не повідомляється, але заявлений 20-відсоткове зростання прискорення в електричному режимі. При цьому новий модуль приводу на 5-12% ефективніше попереднього. Раніше миготять інформація про заміну бензинової «четвірки» 1.4 на трициліндровий літровий агрегат виявилася невірною. ДВС в Вольті дійсно повністю новий, але тепер тут працює «четвірка» 1.5 з безпосереднім уприскуванням палива, високим ступенем стиснення (12,5: 1), рециркуляцією відпрацьованих газів з охолодженням і масляним насосом змінної продуктивності. Паспортні дані двигуна ще не оприлюднені. Він буде потужнішим і ефективніше попереднього. Близько 70% компонентів «другого» Вольта вироблятиметься в США і Канаді, це на 20% більше порівняно з першим поколінням. У перший рік випуску моделі полуторалітровий ДВС для Вольта збиратимуть на мексиканському заводі GM в Толука, а потім переведуть його у Флінт (штат Мічиган). Тут же почнуть виробляти і батареї, і модуль приводу (на заводах в Браунстоун і Уоррене відповідно). Очікується, що в другому поколінні гібрид Volt стане краще за всіма показниками, але при цьому подешевшає на кілька тисяч доларів. Це повинно допомогти йому зберегти популярність: з кінця 2010 року по червень 2014 року було продано без малого 70 тисяч примірників.

Переглядів: 259 | Додав: WinnieThePooh | Теги: Volt | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar