Головна » 2014 » Листопад » 16 » Як правильно мити двигун і чи треба це робити
19:54
Як правильно мити двигун і чи треба це робити

В теорії

Якщо слідувати логіці, будь-який механізм потребує очищення від забруднень. Двигун машини - не виняток. Є думка, що у забрудненого двигуна ...

- Найгірша тепловіддача

- Можлива втрата потужності

- Можливе збільшення витрати палива

- Витік струму

- Нестійка робота

- Складніше знайти неполадки (витік масла та інших рідин може бути непомітною)

Мити двигун має сенс хіба що перед продажем автомобіля
Важливо відзначити, що вищевказані пункти відносяться хіба що до дуже забрудненим двигунам. Якщо під капотом немає шматків бруду і річок потекшую рідин - ніяких проблем виникнути не повинно. Адже сучасні двигуни добре захищені і охолоджуються за рахунок теплообміну радіатора. Принаймні, так вважає Антон Ротов, фахівець з ремонту двигунів СТО «Всюдихід». На його думку, мити двигун має сенс хіба що перед продажем автомобіля, якщо його вік не перевищує 5-7 років або він не експлуатувався на бездоріжжі. Якщо двигун ні разу не мили (або дуже рідко), швидше за все, товстий шар пилу / бруду збентежить потенційного покупця.

Чи означає це, що брудний двигун є показником неохайності автовласника і халатного ставлення до свого «залізного коня»? Певною мірою доля правди в цьому є, але є і зворотна сторона медалі.

Зворотний бік медалі

Серед автовласників є ярі противники мийки двигуна. На їх думку, ополіскування «серця» машини може привести до небажаних наслідків, які будуть куди гірше «злегка» погіршеної тепловіддачі і товстого шару пилу. Мийка на спеціалізованій мийці? Деякі вважають подібну процедуру чи не криміналом.

причини:

Чистий радіатор важливіше чистого мотора
- Мийники самі толком не знають, як це правильно робити

- Якби все було легко і просто, адміністрація не писала б, що не несе відповідальності за працездатність автомобіля після мийки двигуна

Остання причина ще більш прозаїчна. Мовляв, навіщо мити мотор, якщо він захищений від попадання різної бруду.

Хто правий?

Як і у випадку з мийкою кузова автомобіля, опитані автопорталів експерти розділилися на два табори. Подібно автовласникам, одні заявили, що мити двигун зовсім необов'язково.

Так, в представництві KIA порекомендували більше звертати увагу на чистоту радіатора, очищаючи його від пуху та бруду. Що стосується мийки двигуна, в представництві південнокорейської марки настійно порекомендували робити це на спеціалізованих СТО, де використовуються спеціальні очищаючі засоби. Робити це вручну фахівці не радять хоча б тому, що самостійно не вдасться відмити дійсно бруд або патьоки масла.

Деякі фахівці вважають за необхідне регулярно обполіскувати мотор
«Мийка двигуна - суто особиста справа. Якщо господар машини не обслуговує автомобіль самостійно, а вік самої машини невеликий, зовсім не потрібно регулярно обполіскувати двигун. В даному випадку ризик не виправданий - у автовласника більше шансів збільшити витрати на ремонт, ніж поліпшити або зберегти експлуатаційні характеристики своєї машини. Нічого критичного відбутися не може. Навіть, якщо не мити двигун протягом 5-7 років », - розповіли нам в столичному сервісному центрі Nissan.

Інші ж, навпаки, висунули гіпотезу, що ігнорування цієї процедури чревате наслідками.

«Двигун автомобіля не даремно називають« серцем »автомобіля. Якщо людина буде жити в бруді і пилу, зловживати алкоголем і взагалі вести нездоровий спосіб життя, робота його серця погіршиться. Те ж стосується авто. Якщо не доглядати за мотором, рано чи пізно, він дасть збій. Зокрема, можуть відбутися збої в роботі електроніки, може знизитися в'язкість масла, виникає ризик пожежі через патьоків масла ... та й навряд чи комусь приємно перевіряти рівень масла, паскудячись від кожної деталі двигуна. Я вважаю, що мити двигун потрібно. Тим більше в нашій країні, де дороги ніхто не очищує від пилу і бруду. Зайвим це не буде, але мити мотор потрібно з розумом », - вважає фахівець з ремонту двигунів СТО« 115 ».

Подібної думки дотримується і Олександр Чаленко, начальник департаменту сервісу Корпорації УкрАВТО:

Брудний двигун складніше обслуговувати - можна забруднитися при заповненні бочка омивача
«Іноді двигун мити потрібно. Це як генеральне прибирання в квартирі. Двигун ж теж забруднюється, на його складові, як рухомі, так і нерухомі потрапляє бруд (абразив, технічні рідини), яка робить негативний вплив. Це і корозія через гігроскопічності накопичилася бруду, і можливість засмічення контактів в погано захищених розніманнях проводки, і можливість попадання дрібнодисперсних частинок бруду в ємності з технічні рідини, при їх відкриванні. До того ж, брудний двигун складніше обслуговувати і можна елементарно забруднитися при заповненні бочка омивача. Ось банальні причини навіщо його мити. Але робити це часто не слід, особливо при експлуатації в міських умовах ».

На думку Олександра Чаленка, двигуни сучасних автомобілів мити безпечніше - ступінь захисту у них від води вище, ізоляція краще. Двигуни старіших автомобілів, особливо карбюраторні, мити небезпечніше - можуть не завестися. Причина банальна - потрапляння води на контакти системи запалювання, рідше - в карбюратор і корпус повітряного фільтра. Такі двигуни умільці рекомендують мити в НЕ заглушеному стані. До слова, деякі автолюбителі розповідають про непогані результати мийки двигуна Спрайтом, але експерти не рекомендують перевіряти цю гіпотезу. Принаймні, на особистому автомобілі.

Мити мотор потрібно з розумом

Експерименту заради ми об'їздили 8 столичних автомийок (Троєщина, Лісовий масив, Печерськ, Поділ, Голосіївський р-н), де є послуга мийки двигуна. До речі, вона існує практично у всіх «авто-лазнях». Проте, як показало наше опитування, далеко не всі працівники розуміють тонкощі ополіскування двигуна. Так, на 6-ти мийках нам заявили, що двигун миється за допомогою мийки високого тиску без будь-якої підготовки. На запитання «а, що якщо мотор не заведеться?» В усіх випадках була дана відповідь, що автомийка не несе відповідальності за наслідки мийки двигуна. А, вони ж можуть бути ...

Після мийки двигуна автомобіль може не завестися через халатність самих мийників
Інтернет буквально рясніє збуреннями про наслідки мийки двигунів в самих різних автомобілях. Найпоширеніша проблема - після ополіскування двигун може не завестися. Проводка, акумулятор ... Рідше - вихід з ладу трамблера і / або свічок.

«Після мийки двигуна автомобіль може не завестися через халатність самих мийників. Зокрема, найголовніше правило - ретельне висушування підкапотного простору. вкрай небажана і мийка силового агрегату на «гарячу». Краще, щоб перед обполіскуванням двигун трохи охолов - хоча б до 40-45С. Але краще до кімнатної температури », - вважають у представництві KIA.

Незалежно від того, хочете ви мити двигун на спеціалізованій мийці або самостійно, потрібно дотримуватись певних правил:

- Не можна мити мотор на холодну або, навпаки, при робочої температурі. Оптимальна температура - 30-40С

- Вода має бути приблизно такою ж температури, як і сам двигун (допустимо + 10С)

- Повітрозабірник повинен бути прикритий від попадання води (наприклад, за допомогою кулька, закріпленого скотчем)

- Якщо є сигналізація, її потрібно теж "укрити" щоб уникнути попадання води

- Потрібно захистити проводку, електрообладнання та акумулятор (наприклад, за допомогою кулька, закріпленого скотчем)

- Небезпечно очищати двигун за допомогою масел та / або бензину і гасу (існує ймовірність загоряння)

- Є думка, що можна використовувати засіб для миття посуду і пральний порошок. Не варто експериментувати, оскільки їх склад еще та загадка - невідомо, як та чи інша речовина вплине на деталі двигуна

- Заводські наклейки на агрегаті бажано заклеїти скотчем або надійно прикрити іншим способом. З 90-відсотковою ймовірністю вони відклеяться, особливо, при митті під високим тиском

- Якщо після мийки двигуна все ж виникли проблеми в його роботі, пишіть скаргу на адміністрацію автомийки і з цією заявою, якщо не допоможе, йдіть до суду та / або товариство захисту споживачів (з попереднім зверненням на автосервіс для отримання відповідної папери про втрати експлуатаційних якостей мотора)

- Для очищення мотора краще використовувати спеціальну авто-косметику (при самостійній очищенні). Якщо робити на мийці - цікавитися використанням такої

- Нанести спеціальні засоби або пінку (на мийці). Дати бруду «откіснуть» (хвилин 5-10) і обполоснути двигун

- Після здійснення процедури очищення мотора, потрібно зняти «захисний поліетилен» і гарненько просушити абсолютно всі елементи двигуна. Якщо на мийці - за допомогою апарату стисненого повітря. Якщо в «домашніх» умовах - використовуючи пилосос в режимі видування. В крайньому випадку - не закриваючи кришку капота завести двигун і дати йому попрацювати хвилин 15-20

- В завершенні всієї процедури можна пройтися ганчірочкою і прибрати патьоки, щоб все було ну дуже акуратненько і красиво

Мойдодир

Після прочитаного у багатьох може виникнути питання «так, самому мити або їхати на мийку?». Питання складне і риторичне. Якщо «огортати» життєво важливі елементи і не заливати мотор зі шланга, паралельно нанизуючи м'ясо на шампур, цілком можна очистити мотор самостійно. Але треба розуміти, що результат буде гірше, ніж у випадку з обполіскуванням на мийці. Але ми б радили не скупитися і хоча б раз на 3 роки відвідувати офіційну СТО для ополіскування двигуна - там є хоч якась гарантія, що в разі непередбаченої поломки буде до кого звернутися.

Якщо ж у вас старий автомобіль, гарантія на який закінчилася в минулому столітті, радимо не ризикувати і мити двигун під ретельним наглядом на мийці або власноруч, але без зайвого «заливання». В принципі, нічого складного в цьому немає, але потрібно дотримуватися хоча б зазначені вище елементарні правила.

Ну, і не забувайте, що чистий двигун завжди працює тихіше. Як і у випадку з чистою машиною, яка після чомусь завжди їде краще і швидше. Самонавіювання - велика сила ...

Переглядів: 319 | Додав: WinnieThePooh | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar